недеља, 1. октобар 2023.

Pink objavio izjavu navodnog svedoka iz Banjske, bez potvrde institucija o autentičnosti

  |  N1

Televizija Pink je objavila audio izjavu neimenovanog navodnog svedoka događaja u selu Banjska na severu Kosova od 24. septembra u kojem se čuje da su kosovski specijalci Bojana Mijailovića, koji je bio ranjen ubili iz neposredne blizine, iako više nije mogao da se kreće, niti je imao oružje, prenosi N1.

TV Pink je objavio audio snimak navodnog svedoka događaja u Banjskoj, koji je najavljen kao „ekskluzivni snimak“. Autentičnost ovog snimka za sada nisu potvrdile institucije Srbije. „Dana 24. og septembra zadesio sam se u selu Banjska gde sam se sreo sa grupom naših ljudi u uniformama. Prišao sam kod njih i pitao je l treba neka pomoć. Nisam znao o čemu se radi, rekao sam da znam ovaj teren. Tako dok sam pričao sa njima, odjednom je počela da puca na nas kosovska

Нема коментара:

Постави коментар