понедељак, 22. март 2021.

Ispovest danijele Štajnfeld: "Govorila sam ne, neprestano... Nisam htela da kažem ime, ali je jedna kap prelila čašu"

 Novosti online

- MENE je silovao moj kolega i dragi prijatelj Branislav Lečić, u maju 2012. godine. Posle četiri dana igrali smo predstavu. Bila sam u šoku. Htela sam odmah da zovem policiju, ali sam razmišljala šta će se desiti. Morate da razumete to stanje - kaže u intervjuu za Insajder glumica Danijela Štajnfeld.

Ona naglašava da je tada bila uverena da joj javnost neće verovati u situciji kada postoji samo njena reč na njegovu. Jer on je stariji kolega, uspešan i poznat glumac. Više joj, kako kaže, nije važno ko će joj verovati. Danijela Štajnfeld je u petak iz NJujorka gde živi već godinama, doputovala u Beograd kako bi dala izjavu tužilaštvu. U izjavi tužilaštvu opisala je sve do detalja, a u opširnoj ispovesti za Insajder glumica prvi put pred kamerama opisuje sam

Нема коментара:

Постави коментар