понедељак, 10. октобар 2022.

Ko zna ko su, gde i kako rade poslanici

 |  J. L.

Iako sam jedna narodna poslanica u ovom kraju, nema ni poslanika SNS, gradska uprava Vršca mi od avgusta ne odgovara na upti da li bih mogla da dobijem kancelariju u njihovim prostorijama, tako da ću u stranci morati da primam građane, rekla je Dragana Rakić, potpredsednica i poslanica DS.

Ja sam jedina poslanica u Vršcu i iz čitavog tog regiona, SNS nema ni jednog. Tražila sam od grada Vršca da mi se dodeli kancelarija, jer je to pre dolaska SNS na vlast bila dobra praksa, jer su stranke do tada imali te kancelarije. Nisam od avgusta dobila nikakav odgovor, to je ingorisanje. I ja ću morati u prostorijama svoje stranke da primamo građane“, navela je Rakićeva. Ona je to kao svoje iskustvo u svojstvu izabranog predstavnika naroda i u svojstvu

Нема коментара:

Постави коментар