понедељак, 9. јануар 2023.

Vučić o pisanju Danasa: Najodvratniji napadi na mene i moje dete

  |  Danas Online

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić napisao je večeras na svom Instagram profilu, povodom pisanja Danasa, da su krenuli najodvratniji napadi ne samo na njega, već i na njegovo dete.

On je, povodom teksta „Fenomen „predsednikovog sina“ kao nove institucije u Srbiji: 
„Ni Staljin ni Tito nisu nikada uradili to što je Vučić“, postavio fotografiju sa Hilandara i napisao:
 „Ovo smo moj prvenac Danilo i ja“. 
„Slikali smo se u okolini manastira Hilandar pre dva dana, napisao je Vučić i dodao da su odmah posle toga krenuli su najodvratniji napadi ne samo na njega, već i na moje dete zato što je otišao na proslavu Dana Republike Srpske u Banja Luku i
 

Нема коментара:

Постави коментар