среда, 7. јун 2023.

Lazovića verbalno napao bivši poslanik SNS: Pretio mi i preko Tvitera, prijaviću slučaj policiji

  |  Beta

Šef Zeleno-levog poslaničkog kluba Radomir Lazović izjavio je da ga je juče ispred zgrade parlamenta napao nekadašnji poslanik Srpske napredne stranke (SNS) Janko Langura, koji mu je takođe i pretio usmeno i putem društvenih mreža.

U izjavi agenciji Beta, Lazović je rekao da se incident dogodio na parkingu parlamenta gde ga je sačekao Langura, nezadovoljan time što je on na sednici Skupštine Srbije čitao tvitove predstavnika SNS u kojima oni vređaju i prete opoziciji. "Gađao me je nekim papirima i unosio mi se u lice. Govorio mi je da sam šljam, da me plaća CIA. Ja sam pokušao da smirim situaciju i da prebacim na neku šalu ali se on ponašao kao da je pijan", rekao je Lazović. On je rekao da

Нема коментара:

Постави коментар