среда, 19. јул 2023.

Je l’ ukusan sendvič, botino

 

SNS u kontranapadu Na brzinu sklepanom kampanjom “I ja sam bot” Srpska napredna stranka probala je da promeni značenje reči “bot” i da ispadne kako su to sve njihove pristalice. Ali nisu, to su oni koji godinama maltretiraju ljude, ne samo na internetu, već i u realnom prostoru. To su oni koji su se svesno stavili na raspolaganje mašineriji za uništavanje ljudskih života

Vest glasi ovako: poslanik Srpske napredne stranke Nebojša Bakarec na Tviteru je 11. jula započeo svojevrsnu “kontrakampanju” kao odgovor na objavljivanje navodnog spiska naprednjačkih botova. 
 
“Da, ja sam bot SNS-a”, ponosno je tvitnuo Bakarec i dodao: “Verovatno je opozicija i mene uvrstila u ‘botove’. Ponosim se time! Kada opoziciona ‘elita’ protivzakonito i kršeći ljudska prava, objavi spisak nas 14.000, nadležne regulatorne institucije ne reaguju, a njihovi...............
 

Нема коментара:

Постави коментар