петак, 12. јун 2020.

Vučić: Mladić sa kojim je slikan moj sin je navijač, a ne kriminalac


Piše: FoNet
 

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da je mladić sa kojim je slikan njegov sin Danilo samo navijač Partizana a ne pripadnik „Kavačkog klana“ i da nikad nije gonjen niti osuđen zbog droge, nego da se tereti za tuče.

On je gostujući na TV Prva rekao da se protiv njegovog sina vodi „hajka“ koja ne traje od juče, i da je trpeo strašne uvrede i kada je bio bolestan od korona virusa.
„Ja im kažem uzmite mene, ja sam bio mnogo gori od tih koje pominjete, ne postoji nijedan Zvezdin i Partizanov navijač kojeg nisam poznavao i moji roditelji su imali problema sa mnom, a ja sa Danilom nemam“, rekao je Vučić i istakao da njegov sin radi u običnoj prodavnici za platu od 550 evra i ne radi...................

Нема коментара:

Постави коментар