субота, 23. јануар 2021.

Ispovest Branke Katić o teroru Mike Aleksića koji je prošla

 


Nakon ispovesti Milene Radulović i Ive Ilinčić koje tvrde da ih je profesor glume Miroslav Aleksić godinama seksualno uznemiravao oglasila se Branka Katić i poslala punu podršku mladim koleginicama.

 - Dajem svoju punu podršku mojim mladim koleginicama, vrsnim glumicama i hrabrim ljudskim bićima.

Žao mi je zbog svega što su prošle i divim im se jer nisu dale da ih to duhovno i mentalno uništi. Kao član Omladinskog dramskog studija koji je vodio Miroslav Aleksic, znam o kakvom se mentalnom maltretmanu radi. Nije čas prošao da me nije slao na umivanje, govorio mi da sam glupa, a takođe smo imali i jednu epizodu, gde mi je zbog igranja sa bendom zabranjeno pušenje, u Hitu meseca, a što je bio deo sticanja radnog iskustva, prakse u srednjoj školi, napravio

Нема коментара:

Постави коментар