уторак, 19. јануар 2021.

Biljana Srbljanović progovorila o slučaju zlostavljanja devojaka - "Uvek sam bila protiv rada Mike Aleksića jer je ta škola sekta"

Ispovest mlade i perspektivne glumice Milene Radulović o tome da ju je još kao sedamnaestogodišnjakinju silovao učitelj škole glume Miroslav Mika Aleksić, potresla je javnost, a ona nije bila jedina koja je istupila ovim povodom.

Juče je u ispovesti za "Blic" i glumica Beogradskog dramskog pozorišta Iva Ilinčić rekla da je i ona policiji prijavila Aleksića, dok se sada povodom ovog slučaja oglasila i Biljana Srbljanović, dramska spisateljica i profesorka Fakulteta dramskih umetnosti u Beogradu. - Uvek sam bila protiv rada tog čoveka i smatram da je ta škola opasna. Ali na pamet mi nije palo da se tamo dešava seksualno nasilje. Gledala sam tu decu na prijemnim ispitima i znala sam da budem............
 

 

Нема коментара:

Постави коментар