понедељак, 12. април 2021.

Dačić: Krive me da kočim dijalog, a predlagao sam da počne 15. marta

 Tanjug

BEOGRAD - Predsednik Skupštine Srbije Ivica Dačić izjavio je sinoć da je iz Evropskog parlamenta kritikovan da je navodno kočio međustranački dijalog, iako je predložio da on počne 15. marta, a da se sada čeka, kako je naveo, da se vidi šta će za dalji proces dijaloga smisliti Evropski parlament.

"Evropski parlament, oni su me svi napali da ja kočim dijalog. A ja sam 1. marta rekao da što se mene tiče, možemo sutra da krenemo. I ja sam predložio 15. mart. A onda oni kažu da žele pripremnu fazu. Stavljaju sve nas u fazu čekanja da vidimo šta će da smisle", rekao je Dačić za TV Hepi. Predsednik Skupštine je dodao da će predstavnici EP od 19. do 22. aprila da razgovaraju onlajn sa šefovima i zamenicima poslaničkih klubova u republičkom parlamentu, a zatim s

Нема коментара:

Постави коментар