петак, 7. април 2023.

Dušan Puača - Ko o čemu ja o lažnom predstavljanju današnjeg standardu nas penzionera

 

 

Dušan Puača / FACEBOOK
april 2023.g.


Ko o čemu ja o lažnom predstavljanju  današnjeg standardu nas penzionera (170000) hiljada.
Davne 2008 g sam, posle 35 godina provedenih u FA"yAutomobili'"- KG. uglavnom na rukovodećim mestima u proizvodnji, napustio fabriku.
Predvideo sam propast.
Svi smo tad ,po razrešenju ugovorom dobili otpremninu i 26000 dinara, bez obzira  bio čistačica ili direktor, stim da će nam se primanja povećavati kao i penzionerima.
Avaj,
Slede 4g nema povećanja. Vlast nam skida 5 % od primanja.
Ja se vraćam u kuću gde sam rođen selo Čestereg ,a u Banatu.
Sledećih 5 godina sam uspeo da od tih primanja svakog meseca uštedimo 100 Eura.
Za 5g  6000 Eura .
Danas sa primanjima od 600, deca moja oboje IT iinž. me pomažu - finansijski , Eura ne mogu da uštedimo ni dinara. Euro se veštački održava na 118 d Realno po mišljenju poznatog ekonomiste bi trebao da vredi preko 150 din.
Lažno predstavljanje inflacije..
Ovo je moj primer.
Kako žive penzioneri sa tri puta  manjim primanjima od mene, mogu zamisliti..
Došlo mi.
Pitam kako žive moje kolege  penzioneri???

Нема коментара:

Постави коментар