понедељак, 3. април 2023.

Vučić ponovo prozivao nezavisne medije: Laž je srednje ime Danasa i Nove, nek mi daju ugovor kad na meni zarađuju

  |  Vojin Radovanović

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić u intervjuu za Pink iz Italije naveo je kako je najviše puta bio na naslovnim stranama Danasa i Nove, te rekao da je srednje ime ovih medija „laž“.

 „Kod njih sam ako ima 365 dana, oni izlaze šest, umesto sedam puta nedeljno.

Imate praznike… Ako su imali tri stotine brojeva, ili nešto više, u 280 sam bio na naslovnim stranama kod njih. Svaki dan – diktator, firer, zlikovac, zločinac, negativno rođen, hoće izbore, neće izbore, maltretira građane novim izborima. Svaki dan sam kriv. Koliko sam naslovnicama imao zbog svih laži oko Jovanjice“, rekao je Vučić i osporavao tačnost informacija koje su izlazile u ova dva medija, rekavši da im je „laž srednje ime“. Najavio je da će izbrojati

Нема коментара:

Постави коментар