недеља, 28. мај 2023.

Stanislava Pak odgovorila Vučiću: Nisam kod Šolaka, već kod tebe, na drugom spratu

  |  Danas Online

Bivša članica Srpske napredne stranke i bivša savetnica Tomislava Nikolića Stanislava Pak odgovorila je na Tviteru predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću.

 „Evo gde sam Vučiću.

Nisam kod Šolaka, već kod tebe, na drugom spratu. Liar, liar“, napisala je Pak na Tviteru. Evo gde sam Vučiću. Nisam kod Šolaka, već kod tebe, na drugom spratu. Liar, liar pic.twitter.com/5H7fKnt1RR — Stanislava Pak (@Stasa2612) May 28, 2023 U narednom tvitu, ona je podelila fotografiju svoje kancelarije. „Pet godina, bez rešenog radnog statusa, bez rešenog zdravstvenog osiguranja za mene i moju decu. Pogled iz moje kancelarije“, napisala je. Pet godina, bez

Нема коментара:

Постави коментар