уторак, 30. јануар 2024.

Feđa Štukan o zabrani ulaska u Srbiju: Mera verovatno doživotna

 |  N1

Feđa Štukan o zabrani ulaska u Srbiju: Mera verovatno doživotna

Glumac Feđa Štukan izjavio je za N1 da o zabrani ulaska u Srbiju nikad ništa zvanično nije saznao. „Kasnije sam iz Vučićevog kabineta saznao da jedino ako srpski parlament glasa protiv odluke o mojoj zabrani ulaska, da će ta odluka biti ukinuta.

Ja znam, i da se promeni vlast, da neću biti tačka dnevnog reda na zasedanju, tako da je ovo mera verovatno doživotna“, rekao je Feđa Štukan za N1. Kako je rekao, nikad ništa zvanično nije saznao o zabrani ulaska u Srbiju. „Saznao sam sa više strana, kad smo se rastali na prelazu uručen mi je pasoš i pokazan put prema BiH. Saznao sam dalje, nakon što sam moram sam da istražujem, saznao sam od granične policije, jer imam neke prijatelje koji rade sa srpske strane,

 

Нема коментара:

Постави коментар