петак, 26. јануар 2024.

„Metod Tatjane Macure“: Aleksandar Jerković stvara prostor da u vlast uđe po modelu bivše opozicionarke

 |  Vojin Radovanović

Nakon izbora 17. decembra i odluke „Mi Glas iz naroda“ liste čiji je nosilac i kandidat za gradonačelnika bio na beogradskim izborima, da ne ulazi u postizborne koalicije, Aleksandar Jerković se medijima obratio saopštenjem čija je suština da njega odluke MI ne obavezuju.

U višednevnoj sagi čiji su akteri Jerković i grupa „ MI“ pokazala se tačnim teza da je ovo udruženje veoma podložno podelama, što je sigurno i razlog strogog načina vođenja, gde samo oni koji su osnivači „MI“ mogu da medijski nastupaju i učestvuju u donošenju odluka. Jerković to ne poštuje, jer kaže da je „MI“ nastupio na izborima u koaliciji sa njegovim udruženjem „Nema nazad – iza je Srbija“, a na kraju će ispasti da je on pod šajkaču sakupio sve ličnosti koje su

 

Нема коментара:

Постави коментар